O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

czwartek, 17 października 2013

Znowu w życiu mi nie wyszło...

Dzisiaj kompilacja wielu wątasków jednego autora. Linki do kilku wlepiam. 
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=722938 o oszustwach na "wieeelką" skalę :D,

Nowy troll? :D

Jestem facet jak się patrzy,
(jak nie patrzą, to już nie...),
Do penisa się porównam,
Uwierzycie mi, no nie?
Mam problemów całą kupę,
Włosy co mi zarastają dupę,
Dziewczę, co mi serce łamie,
nie masuje mnie i kłamie!
Czasem mnie nieznośnie męczy,
W związku na odległość dręczy.
Lecz największe me zmartwienie
Nowe kumpla przewinienie!
Umiem komuś dogryźć w necie,
Ale nie w realnym świecie,
Kumple mną już pogardzają,
Za jelenia chyba mają.
Jeden z nich struga wariata,
Pseudokumpel! Psychopata!
Raz na chatę mnie zaprosił,
Lecz niemiło mnie wyprosił!
Za to drugi też nie lepszy,
O kokosach w pracy pieprzy,
A za obiad nie oddaje,
Choć aż tysi 5 dostaje!
Doił mnie jak mleczną krowę,
Zabrał kasy mi połowę,
Ciągle pizzę mu funduję,
A ten chłop na mnie żeruje!
Lecz o długu nie przypomnę,
Bo o kumplu tym zapomnę...
Lepiej lipnych mieć kolegów,
Niż otworzyć w końcu japę,
I po słuszną spłatę długu,
Śmiało dziś wyciągnąć łapę.
Jeszcze problem mam z gagatkiem
Co się spóźnia nie przypadkiem!
Cały świat się uwziął na mnie,
Bezlitośnie i przesadnie!
Czy mi w życiu pomożecie?
Problem za mnie rozwiążecie?
No pomóżcie biednemu chłopu,

Inaczej zawołam trolli z wykopu!

1 komentarz:

  1. Pierwsze dwa wersy wystarczyły, śmiechłam i smarkłam. Lubię Cię :)

    OdpowiedzUsuń