O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

poniedziałek, 21 października 2013

Freestyle rap

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=723676 
Jako że moim marzeniem jest prowadzenie fundacji, która pomoże młodym twórcom się wybić, przedstawiam tego oto młodziana. Ostrzegam, schodzicie na dno gnijącego, degenerackiego piekła... polonistycznego.
Pojedynki na wiersze odeszły w kąt! Tu zrobił się pojedynek na freestyle rap! Autor jednak nie podjął kontry, widać moje teksty były za słabe :(. Oto one:

Pod oknem posadzę głogi,
gdyż śmierdzi, jak gniją mi nogi,
trzymam je w laczkach z człowieczej skóry,
tym bajeruje zwykle maniury,
życie mnie boli jak zapalenie pęcherza,
chodź tu maleńka, zapoluj na zwierza,
trzymam go z dala od byle suczy,
chodź zobacz, dupeczko, czego on cie nauczy.
Co dzień przechodzę obok mięsnego,
kupuję tam zawsze coś gnijącego,
glade i inne odświeżacze mam w dupie,
zobacz pi*deczko jak pachnie we mej chałupie,
gnijące nerki się kręcą na wiatraku,
uderzam czołem w matę z tataraku,
sram drutem kolczastym na dzisiejszy świat,
jestem k**wa dorosły, mam aż 15 lat!!!

Położyłem ścierę do naczyń na gazie,
więc wiem co to pożar teraz w takim razie,
wyobrażam sobie że ściera to zwęglone ciało,
wrzuce cie do ognia, bo mi ciągle mało!
Wrzucę cię do pieca jak Jaś i Małgosia,
zanim zła baba jaga zdążyła wypalić papierosa,
będziesz jarać się i skwierczeć jak Przysmak Zbójnicki,
bazą dla mojej jajecznicy będą twoje cycki!
Dorzucę cebulę, bo Makłowicz tak zrobić kazał,
na patelni do spalenia cię będę doprowadzał,
a na koniec cię zeżrę jak zestaw z KFC,
moim głównym daniem będziesz teraz ty,
tylko muszę cię potrzymać, byś jeszcze dogniła,
żebyś się spleśniała i miękka zrobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz