O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

poniedziałek, 14 października 2013

Syfiarz roku

Wątek, po którym autentycznie robi się niedobrze... http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=722456

Problem wstydliwy mam z mym chłopakiem,
Z jego porządkiem, lub raczej brakiem,
Pokrótce przedstawię moje strapienie,
Liczę na Wasze dla mnie zrozumienie.
Kiedy mieszkania drzwi mi otwiera,
Odór okrutny w me nozdrza się wdziera,
Już w przedpokoju czuję zapachy,
Z kosza i zlewu, a także spod pachy.
Kuchnia to strefa zero dla niego,
Znajdzie się tam już pełno wszystkiego,
Z pleśni już nowe kiełkują lasy,
W zlewie są brudu calutkie masy,
Już nawet Greenpeace chciał podpowiadać,
Aby tam obszar Natury zakładać.
W pokoju stoi wór z odpadami,
Ze śmierdzącymi okropnie śmieciami,
A w tym niebieskim, elastycznym worze,
Roi się od robactwa i różnych stworzeń.
Seks uprawiamy w brudzie i smrodzie,
Bo mój kochany oszczędza na wodzie,
Z tego powodu pościeli nie pierze,
Tarza się w brudzie, jak jakieś zwierze,
A pościel wali potem, fajkami,
Brudem i tymi nieszczęsnymi śmieciami.
W kiblu papieru się nie uświadczy,
Chusteczki to tam jest środek zaradczy,
A jak chusteczek nie będzie na stanie?
Boję się co wtedy z jego ręką się stanie...
Mówię mu wprost, że to mi przeszkadza,
On brak odwiedzin u siebie doradza,
Co ja mam teraz robić, do diaska?
Jak mogę zmienić mego brudaska?


Ps. Całkiem przypadkiem trafiłam na fb na osobę, która reklamowała w poście mojego bloga. To bardzo fajne, dziękuję :). Pod postem pojawiły się komentarze, które wyrażały nadzieję, że zajmę się także kafeterią. Zrobię to z największą przyjemnością, tyle że... nie przesiaduję na kafeterii. Jeżeli zobaczycie tam jakiś rozwalający wątek, prześlijcie mi link na wierszem.zapamietana@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz