O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

środa, 23 października 2013

Bolec dla wszystkich!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=724212
Treść:
"Czytam sobie wizaż moje drogie wizażanki i mizoandria się tu wylewa, ale nie dziwi mnie to w ogólei temat nie do końca o tym. Większość to jakieś sfrustrowane wizażaneczki, które wylewają żale na babskim forum. Przykład taka pani na litere b, bardzo popularna i lubiana tutaj. Może nie widać z wewnątrz tej frustracji i dyskretnej agresji. Czytam sobie ten wizaż i nagle widzę, że postawa pani b odwróciła się o conajmniej 90 stopni. Posty uprzejme, całkiem logiczne, jakby emanujące przyjażnia. Zastanawiam się co się wydarzyło? Szczerze nie wiedziałem, aż do momentu gdy pani b wyzanała, że ma chłopaka i wszystko jasne, a ja jak zwykle widzę, że mam rację. Brakuje wam najczęściej bolca wizażanki i siedzicie sfrustrowane na tym forum zamiast wyjść na świeże powietrze, uśmiechnąć się. Nie jesteście mizoandr... z natury tylko życie was do tego zmusiło. Pozdrawiam i polecam się Wam na przyszłość."

Hej drogie dziewczyny,
wizażanki miłe!
Brakuje mi bolca,
być miłą nie mam siły!

Oj dana, oj dana, oj dana, oj dana,
oj dana, oj dana, oj dana, oj dana!

Aż tu nagle właśnie
chłopca mam miłego,
poprosiłam jego:
Wsadź mi bolca swego!

Oj dana, oj dana, oj dana, oj dana,
oj dana, oj dana, oj dana, oj dana!

Pyta się mnie chłopak:
Czemu tak chcesz bolca?
Bo od braku bolca,
dostaje pie****ca!

Oj dana, oj dana, oj dana, oj dana,
oj dana, oj dana, oj dana, oj dana!

A jak już ci wsadzę,
będziesz bardziej miła?
Oczywiście skarbie,
tak bym nie prosiła!

Oj dana, oj dana, oj dana, oj dana,
oj dana, oj dana, oj dana, oj dana!

Wsadził mi jak żeśmy
pojechali bryczką,
i wtedy przestałam,
być mizoandryczką!

Oj dana, oj dana, oj dana, oj dana,
oj dana, oj dana, oj dana, oj dana!

Jaki będzie morał,
z tej mojej piosenki?
Odbieraj z humorem,
wszystkie trolli jęki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz