O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

czwartek, 23 stycznia 2014

Podział obowiązków.

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=739970  frapujące pytanie na czasie. Trochę feminizmu, trochę gender. Problemy z podziałem obowiązków w wątku Amandy :).

Amanda:
Proszę, kochane, mnie doinformować,
Czy kobieta się sama musi domem zajmować?
Czy chodzić ze ścierą, myć i pucować,
Dla męża co dzień ciepły obiadek gotować?

Wizażanki:
Jakiego wybrałaś, takiego masz,
Nic się nie zmieni, jeśli się tak dasz,
Miś musi mieć swoje obowiązki w chałupie,
Nie godzi się by w domu tylko siedział na dupie!
Obowiązki na pół powinno się dzielić,
A lenia najlepiej z życia odstrzelić!

Amanda:
Wczoraj wynikła poważna rozmowa,
Starałam się uważać na swoje słowa
I rzeczę mu: Ignacy! Źle się z tym czuję!
Ty tv oglądasz, ja gary pucuję!
Ty na konsoli nowe rekordy wciąż bijesz,
A w przerwach zimne piwo sobie pijesz!
Ja zaś po domu jeżdżę na szmacie,
Podtykam Ci pod nogi twe śmierdzące lacie,
Może byś do domowej zabrał się roboty?
A on na to: nie, bo tak robią cioty!

Wizażanki:
Po cóż ślub żeś brała z taką niemotą,
Co normalnego chłopa nazywałby ciotą?
Czyś w pierwszego lepszego rzuciła kamieniem,
A on cię pod ołtarz zagonił rzemieniem?

Amanda:
Tak się jakoś stało, że rosnął mi brzuch,
Zaraz więc poszły obrączki w ruch,
A teraz i żyć nie mamy z czego,
Albowiem nie mamy zatrudnienia stałego.
On jest po rozwodzie, a poprzednia miła,
Każdą rzecz najmniejszą za niego robiła.

Wizażanki:
Jak robiła herbatę, studziła, słodziła,
Mieszała i pewnie też za niego piła,
Co by się misiaczek za bardzo nie męczył...

Amanda:
Właśnie! Zawsze był ktoś, kto go wyręczył!
Jak raz nie było ciepłego obiadu,
Darł się, że dzień cały nie ruszyłam zadu,
Czy w małżeństwie naszym jeszcze wytrwamy...?
Wizażanki:

KONIEC, słaby trolling wyczuwamy...

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje rymy : D dziwię się, że tak mało tu komentarzy. Zawsze się uśmieję jak tu wpadnę :) Zdecydowanie masz do tego dryg!

    OdpowiedzUsuń