O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

czwartek, 2 stycznia 2014

Orgie na Erasmusie


Witam was szanowne panie,
Chciałbym swe wygłosić zdanie,
Temat to wyjazd uczelniany,
Przez pół roku realizowany.
Dziewoja moja jest utalentowana,
Podobno we mnie bardzo zakochana,
Lecz jakże nie wierzyć w Złego zakusy,
Gdy jej się jeszcze marzą jakieś Erasmusy?!
Pod przykrywką zbierania tam doświadczenia,
Na pewno dojdzie do plugawego zdradzenia,
Będzie dupcię grzała sobie pod palmami
I się zabawiała z Hiszpanami i Turkami!
Pomysłem wyjazdu jestem przerażony nie na żarty,
Wszak każdy tutaj wie, że Erasmus to sex party,
Posypane kłamliwą gadką o edukacji,
Niczym pomidor pieprzem przy dobrej kolacji.
Nawet to, że poduczyć się chce francuskiego,
Przywodzi mi na myśl coś wyuzdanego!
Będą orgie w tym kraju do świtu od zmroku,
I na bank będzie gościć byle kogo w swym kroku!
Dałem wybór – Erasmus, albo ze mną życie,
Lecz co wy, moje drogie, o tym myślicie?
Za granicą się nauczy tylko robić drinki,
A w dodatku inni skosztują jej brzoskwinki L

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz