O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

czwartek, 30 stycznia 2014

Mamiony misiaczek.

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=741338 bez komentarza z mojej strony... :/

Czy któraś z Was jeszcze dowiedziała się z fejsbuka,
Że jej facet na wyjeździe nastolatki puka?
Mnie to spotkało, odczytałam wiadomości,
Łamiąc tym samym zasadę prywatności,
A tam mój kochany kumplowi opowiadał,
Jak na wyjeździe panience penisa wkładał!
Cyc miała duży, wysoki wzrost miała,
Misiaczek nie widział tak zgrabnego ciała!
A gdy nadeszły wieczorne pory,
Dawała wkładać we wszystkie otwory!
Zdzira uwiodła mego faceta!
Wszak jemu drobna wystarcza podnieta!
Jak każdy facet myśli gaciami,
Dlatego ogląda się za dziwkami!
Wystarczy zgrabnymi pokręcić pośladami,
A on hyc! Leży między babki nogami!
By se nie myślał, dostał jednak burę,
Lecz wytłumaczył mi to przez swoją naturę.
Tak to już jest, że czasami musi,
Bo jakaś pańcia wdziękami go kusi,
Nic nie poradzi, wszak rządzi nim ptaszek,
A mózg się wtedy zamienia w fistaszek.
Wszak jego rumak jest narowisty,
toż to zaganiacz jest pełnokrwisty!
Myślę, że mogło być jeszcze ot tak,
W pokoju dostrzegł ręcznika brak,
Wymknął się szybko więc do łazienki,
Nie dostrzegł tam jednak tamtej panienki.
Ona akurat czegoś szukała,
Z wypiętą pupą się pochylała,
On się poślizgnął, potknął się misiaczek
I tak w pupci pani się znalazł jego zaganiaczek.
Albo to jest wina tej młodej kurtyzany,
Albo to był anal niezaplanowany.
Oczywiście wybaczę i dam się tak traktować,
A teraz sorry, idę sufit rogami porysować.

1 komentarz: