O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

niedziela, 24 listopada 2013

Piosenka o niecnotach

Kolejny wysyp nieszczęśliwych i sfrustrowanych :D  http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=729850    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=729796

Dwóch panów pieśń o niecnotach

Krzysiu:
Nie wiem co robię źle,
O jednej kobiecie śnię,
Co do łoża się nie ładuje
I swoją waginę szanuje.
Chcę sprawdzić, jak szacunek smakuje,
Więc wszystkie panie testuję,
A która mi od razu da,
Tej szybko powiem „pa, pa!”.

Pinkuś:
Dobrze ciebie rozumiem,
Normalnej znaleźć nie umiem.
Za łatwo na świecie mają,
Wyrachowane się stają.
A najgorsze co mogło się stać:
Żadna nie chce mi dać!
Dlaczego? Teorii kilka mam,
Mój wygląd nie kusi dam!
Chcą bogatego latynosa,
Co będzie miał wielkiego...nosa,
A na dodatek komplementy
Sypnie pod nogi, jak prezenty!

Krzysiu i Pinkuś:

To jest piosenka o niecnotach,
I o naszych z nimi kłopotach,
I o naszej hipokryzji,
A także o naszej kobiet wizji!
Bo my jesteśmy mężczyznami,
Cudownymi istotami,
Co sypią słowa jak diamenty,
Bo uświadamiać – obowiązek święty!

Krzysiu:

Jeżeli któraś chce być zakochana,
Porządnym chłopcem jest zainteresowana,
To do Wrocławia ściągajcie dziewoje,
Na słodkie spotkanie we dwoje!
Jestem wierny i poukładany,
Rozumny, czuły i taki kochany,
Chętnie przelecę tą co mnie zechce,
Mile me ego to przecież łechce!
Lecz jeśli chcesz związku stałego,
Nie wpuszczaj w siebie mojego małego!

Pinkuś:

Faceci rzadko mają swój ideał,
Dla kobiet facet ma cały mieć arsenał:
Być inteligentny zniewalająco,
Wyglądać przystojnie i urzekająco.
W dodatku baby nie wiedzą czego chcą,
Chłopu wystarczyć ma tylko, że są!
Uważam, że wykorzystują swe prawa,
Związki to dla nich świetna zabawa!


Krzysiu i Pinkuś:

To jest piosenka o niecnotach,
I o naszych z nimi kłopotach,
I o naszej hipokryzji,
A także o naszej kobiet wizji!
Bo my jesteśmy mężczyznami,
Cudownymi istotami,
Co sypią słowa jak diamenty,

Bo uświadamiać – obowiązek święty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz