O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

niedziela, 3 listopada 2013

Bober. Z archiwum wizażu.

Onegdaj na forum wizaż.pl zjawiał się troll o nicku bober. Jego specjalnością było użalanie się na kompleks małego członka, oraz udowadnianie, że życie z małym penisem nie ma sensu. Mało tego, w każdym wątku, chociażby najgłupszym, potrafił tak pokierować rozmową, że za chwilę wszyscy rozmawialiśmy o jego małym penisie :D. Jak skomentowała jedna z wizażanek :"Nawet gdyby wątek był o bułce z serem, to zaraz napisałbyś, że masz za małego, żeby ją jeść". W hołdzie dla bobera napisałam wieeele miesięcy temu to:

"Hymn bobrowy"

Mam małego penisa!
Każda opinia mi zwisa!
Stąd też ma postawa taka,
bo mam malutkiego ptaka!

Oł yes, oł yes, bum szakalaka,
mam malusieńskiego ptaka.

Nikt mnie nie chciał, chciał nie będzie,
sprzęcik mój wyśmieją wszędzie,
Każda z niewiast przecież taka,
co wyśmieje nieboraka!

Oł yes, oł yes, bum szakalaka,
mam malusieńskiego ptaka.

Jakby tego było mało,
to cherlawe moje ciało,
zamiast ćwiczyć trochę więcej,
pójdę się pożalić prędzej.

Oł yes, oł yes, bum szakalaka,
mam malusieńskiego ptaka.

Mimo że libido niskie,
o czym wiedzą panie wszystkie,
rady daję, poradniki!
Jestem ekspert z erotyki!

Oł yes, oł yes, bum szakalaka,
mam malusieńskiego ptaka.

Bo charakter się nie liczy,
Chociaż ktoś inaczej krzyczy,
każda pani chce jednego,
chce penisa! OGROMNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz