O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

poniedziałek, 31 marca 2014

Wodny gołąbek pokoju

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=752138

Mam chłopaka cudownego,
dla niego rzuciłam mego byłego,
lecz miałam wyrzuty sumienia,
z powodu byłego rzucenia,
więc gdy padła propozycja spotkania,
zgodziłam się bez wahania.
Przyszedł z wina butelczyną,
coś mówiłam z wielką spiną,
on widział moje zdenerwowanie
i zaproponował ciepłą kąpiel w pianie.
Wszak taka kąpiel mnie uspokaja,
i zwykle bardzo dobrze nastraja.
Gadaliśmy nago w obłoku pary,
wiem, że to może być nie do wiary,
lecz dzięki temu coś wyjaśniliśmy,
na koniec spotkania się przytuliliśmy,
lecz teraz kac moralniak się wkrada:
czy wspólna kąpiel z byłym to zdrada?
Wszak zrobiłam to tylko dla porozumienia,
a nie z zamiarem chłopaka zdradzenia,
może gdyby się możni świata ze sobą kąpali,
nowych konfliktów co chwilę by nie wszczynali?

1 komentarz: