O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

sobota, 7 września 2013

Próchnica

Z forum wizaz.pl.
Komentarz do : http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=714435. Problem wielkiej wagi, takie podejrzenie o próchnicę to nie byle co :)))

Czy pamiętasz mój jedyny,
jak nad ranem w dyskotece,
w namiętności rwącej rzece,
na mej szyi robiłeś maliny?
Czarem wtedy było życie,
bo choć wyjść później musiałam,
to ci numer zapisałam,
wszystko było przyzwoicie.
Nagle w lustrze zobaczyłam,
jak makijaż ze mnie spływa.
Zwykle twarz ma urodziwa,
teraz aż się przeraziłam!
Zaś przy zębów oględzinach,
czerń spomiędzy nich łypnęła,
tak jakobym zęby wzięła,
na wycieczkę po kominach.
Lecz to nie próchnica miły,
bo o zęby dbam przesadnie,
aby zawsze było ładnie,
to paprochy nawłaziły!
Uwierz w moje zapewnienia!
Odpisz na me wiadomości,
pogadajmy o przyszłości,
wierz w stan dobry uzębienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz