O mnie

Pisanie wierszem o jakimś wydarzeniu czy poście na forum jest dla mnie świetną zabawą. Masz pomysł na temat kolejnego komentarza? Pisz! :) wierszem.zapamietana@gmail.com

wtorek, 3 grudnia 2013

Wszyscy zdradzają

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=731597  Bo fszyscy zdradzajom, naiwniary :(

Twój facet nie jest żadnym wyjątkiem,
Chętnie pocieszy się innej zakątkiem,
Chętnie pozbiera muszelki z plaży,
Zdrada z pewnością mu się marzy.

Twój facet z pewnością Cię zdradzi!
W obcą dziureczkę Alfreda wsadzi!
Wystarczy tylko ładniejsza koleżanka,
By się zachciało na boku ruchanka.

A najbardziej jest dla mnie dziwne,
Że jesteście tak głupio naiwne,
Wierzycie w rozum misia swego,
Że byle gdzie nie zapuści Dżonego.

Możesz próbować przestrzeń zaginać,
Że misio nie chce obcej dymać,
A tak naprawdę gdy czytasz gazetę,
Na bank już nową obraca kobietę!

Więc żaden związek nie może być pewny,
Moje kochane, naiwne królewny,
Lecz lepiej jest ignorować trolli,
Bo tak jak Alfred, tak życie ich boli :D

1 komentarz:

  1. Wszyscy zdradzają też mi stwierdzenie
    Głupota straszna, wręcz biadolenie
    Jak wam się nie chce z facetem bawić
    Znajdzie się taka której się marzy

    No ale jasne lepiej narzekać
    Płakać i szlochać mężczyzn wyrzekać
    Mówić że świnie prostaki chamy
    no i że wszyscy są tacy sami

    Jeszcze w tym miejscu wspomnieć wypada
    Że tylko siusiak chodzi i zdradza
    Żadna kobieta w przypływie chwili
    Nigdy przed nikim nóg nie rozchyli :)

    OdpowiedzUsuń